My lovely followers

donderdag 27 april 2017

Explosieve verjaardag


Een vriendin van mij was vorige week jarig.
Ik maakte voor haar een explosion card.


Langs de voorkant is daar natuurlijk niet veel van te merken.


Maar als je de kaart opendeed, zie je dat natuurlijk wel goed.
Aangezien ze fan is van Tinkerbell, gebruikte ik daar een stempel van in combinatie met een tekststempel.
Met wat chalk liet ik de stempel in de spotlight staan.


En als je de kaart weer sluit, weet je niet meer welke geheimen er binnenin verscholen liggen.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

2 opmerkingen:

  1. Zo'n mooie kaart en inderdaad tof zo'n verrassing aan de binnenkant ! Dat zal ze vast erg leuk gevonden hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk model! Volgens mij is dat een grote verrassing als je deze kaart ontvangt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen