My lovely followers

donderdag 4 mei 2017

Geboortekaartje hertje



Hopla. Weer een neutraal geboortekaartje.
Tegenwoordig vind ik het helemaal leuk om inspiratie te zoeken op pinterest.
En om dan er volledig mijn eigen draai aan te geven om er een kaart in mijn eigen stijl van te maken.
Ik moet zeggen dat de inspiratie en de zin in het kaarten maken weer helemaal terug is.
Soms maak ik er zelfs drie op een dag.
Dat geeft aan dat ik het echt wel nodig had om er even tussenuit te zijn en alles op een rijtje te zetten.
Ik heb ook gemerkt na het terug bekijken van enkele reacties dat jullie soms vragen stellen aan mij en dat ik daar volgens mij helemaal nooit een antwoord op geef. (Denk ik toch).
Daar ga ik echt eens werk van maken om mij daar meer voor in te zetten.

Bedankt voor het kijken, geniet van jullie weekend en tot de volgende keer maar weer!

2 opmerkingen:

  1. wat een scheetje ! lief en mooi
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je creatieve spirit weer terug is en je dan plots zoveel kaartjes in één keer kunt maken. Babykaartjes zijn mijn favoriet, dus deze vind ik super leuk. Ben dol op het 'rommelige' in combinatie met cute. Heel leuk gedaan, veel plezier met je hernieuwde flow. Ik heb met Koningsdag en gisteren ook weer zitten knutselen na een hele periode niets... heerlijk!! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen